niedziela, 28 lutego 2016

Postawa - umiejętność komunikacji




Umiejętność Komunikacji - postawa. 

Warsztaty to praktyczne przygotowanie uczestników do swobodnego uczestnictwa w spotkaniach służbowych, które odbywają się zarówno w miejscu pracy, na bankiecie czy w podróży służbowej. Podczas szkolenia uczestnicy poznają zasady doboru garderoby biznesowej, odpowiedniego makijażu i fryzury w odniesieniu do konkretnego czasu i miejsca spotkania. Poznają tajniki komunikacji niewerbalnej oraz na „własnej skórze” przekonają się jak wielki wpływ na kreowanie wizerunku ma ten właśnie przekaz informacji. Niejednokrotnie będą mieli okazję także przećwiczyć nowo zdobyte umiejętności podczas symulacji scen, z którymi spotykają się na co dzień w ich środowisku pracy.
Szkolenie szczególnie polecamy dla: wyższej i średniej kadry menadżerskiej, osób, które pełnią rolę reprezentanta firmy oraz są odpowiedzialne za kontakty biznesowe.
Sztuka autoprezentacji 
To zaprezentowanie swojej osoby innym ludziom. Wiadomo, że warto zaprezentować się z jak najlepszej strony, tak aby dzięki akceptacji innych móc zrealizować postawione sobie cele. Skuteczna autoprezentacja może pomóc nam nie tylko w życiu zawodowym, ale tez i osobistym. Jest to proces jak najbardziej świadomy, dlatego powinien być dokładnie zaplanowany i w pełni kontrolowany przez jednostkę.
                                                       
Celem szkolenia jest: zdobycie umiejętności prezentowania własnej osoby poprzez poznanie swoich mocnych i słabych stron, oswojenie się z zasadami wystąpień przed szerszym gronem słuchaczy oraz poznanie skutecznych metod radzenia sobie z tremą. Ponad to uczestnicy poznają zasady wzbudzania sympatii w innych oraz zgłębią tajniki psychologii sukcesu, dzięki którym zwiększą swoje umiejętności perswazyjne.
Szkolenie szczególnie polecamy dla: kadry kierowniczej, pracowników kładących nacisk na dobry wizerunek osobisty i całej firmy, uczestników spotkań biznesowych.
         4 x S – czyli 
  • Samopoznanie, 
  • Samoocena, 
  • Samodoskonalenie;
  • Samoakceptacja podstawą do autoprezentacji;

Rozwinięcie umiejętności skutecznej komunikacji z grupą, skuteczne stosowanie mowy ciała i doboru właściwej formy słownej.
(czas trwania szkolenia – 6 godzin)


Komunikacja werbalna – siła słowa – siła przekonywania.

  • właściwy dobór słów i formy wypowiedzi w autoprezentacji;
  • kształtowanie umiejętności poprawnego konstruowania wypowiedzi;
  • ustalenie jak postrzegają mnie inni, a jak ja postrzegam sam siebie;
  • jak budować wypowiedz dostosowaną do wizerunku;
  • dobór argumentacji;
  • techniki zadawania pytań, parafrazowania i sposoby niwelowania zniekształceń komunikatu w autoprezentacji;

Komunikacja niewerbalna – czyli co mówi Twoje ciało nie pytając Cię o zdanie.
  • jak odczytać autoprezentację klienta, partnera, współpracownika?
  • wygląd zewnętrzny w autoprezentacji;
  • mimika i gesty, zachowanie odległości w autoprezentacji;
  • umiejętność zarządzania czasem i właściwe go wykorzystywanie w autoprezentacji;
  • wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą;
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem podczas wypowiedzi;
  • wpływ stresu na Ciebie i Twoją wypowiedź;
  • metody radzenia sobie ze stresem;
  • trening autosugestii;
  • stworzenie indywidualnego planu radzenia sobie ze stresem;

  • Szkolenie kierowane jest do osób, które pragną zwiększyć świadomość własnego wizerunku.  Zapoznać się z tym jak są postrzegane w kontaktach interpersonalnych oraz zdobyć wiedzę i praktyczną umiejętność w zakresie budowania pozytywnego, skutecznego wizerunku  zgodnego z własnymi oczekiwaniami.
  • Dla pracowników rożnych szczebli, przedstawicieli wolnych zawodów, pracodawców, managerów, osób pragnących podnieść własną skuteczność i efektywność działania.
Prowadzi Joanna Golis łączy ona wiedzę i doświadczenie zawodowe  z technik sprzedaży Sendlera, PR, HR, stylizacji. Jak sama mówi lubi pracę z ludźmi pomagając im odkryć swoje największe atuty.
Wielkim atutem jest umiejętność swobodnego wręcz indywidualnego komunikowania się z grupą poprzez szybką weryfikację i analizę zebranych  z obserwacji informacji o uczestnikach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz